Dimecres 8 de març 2017: Jornada Pearson de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC

La Jornada Pearson de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC tindrà lloc dimecres 8 de març 2017 a la sala d'actes de de l'FME amb el programa següent:

9h45

Benvinguda i presentació

Correlación lineal y correlación de distancias.

José Ramón Berrendero, professor titular d'Estadística i Investigació Operativa del Departament de Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Madrid.

Presentat pel professor Pedro Delicado, vicedegà de l'FME.

Pausa-cafè

11h30

Un updated review of Goodness-of-Fit test for regression models with some recent results.

Wenceslao González-Manteiga, catedràtic d'Estadística i Investigació Operativa de la Universitat de Santiago de Compostela.

Presentat per la professora Lupe Gómez, catedràtica d'Estadística de la UPC.

12h35

Lliurament premis als guanyadors del Concurs Pearson, activitat conjunta de l’assignatura Història de la Matemàtica i la Biblioteca FME.

12h45

Els mètodes kermel i perquè els hauríem d'estimar.

Lluís a. Belanche, professor titular del Departament de Ciències de la Computació de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Presentat pel professor Jordi Cortadella, Director del Departament de Ciències de la Computació de la UPC.

Mes informació